4 Mart 2013 Pazartesi

Çocuklar için okuma ve yazma atolyesi

Atölye Ceres, çocuklara okuma ve yazma edinimi kazandırmak için Keyifle Okuyorum Özenle Yazıyorum başlıklı okuma ve yazma atölye çalışması yapıyor.

Keyifle Okuyorum Özenle Yazıyorum
Günümüzün dijital çağında çocuklara okuma ve yazma alışkanlığı kazandırmak için düzenlenen bir atölye çalışmasından bahsedeceğim. Atölye Ceres tarafından organize edilen ve eğitmenliğini çocuk kitapları yazarı Tülin Kulluk Kozikoğlu'nun yapacağı çocuklar için okuma yazma atölyesi 23-24 Mart tarihleri arasında yapılacak. Keyifle Okuyorum Özenle Yazıyorum sözüyle özetlenen atölye çalışmasının 3, 4 ve 5. sınıflar için uygun olduğu bildirildi. 10 saat sürecek atölye çalışmasında çocukların yazıyla tanışması, yaratıcı olmanın, okumanın ve yazmanın büyüsüne kapılmaları, okumayı ödev olarak algılanmaktan çıkarmayı ve çocukların kendilerini yazıyla ifade edebilme yetisini kazanmaları hedefleniyor.

Tülin Kulluk Kozikoğlu çocuklar için yazarlık atölyesi eğitmeni
Tülin Kulluk Kozikoğlu kimdir?
Atölyenin eğitmenliğini yapacak olan Tülin Kulluk Kuzikoğlu, Lili ve Yedi Çocuğu serisi, Bir Tanecik Oğlum, Kelebeğini Arayan Ayşe,Yemeğini Arayan Tırtıl kitaplarının yazarıdır.

Detaylı Bilgi İçin
Atölye Ceres – Tuğba Demir
0.212.296 41 30 / 0.532.325 97 18 tdemir@ceresyayinlari.com

Atölyenin içeriği hakkında bilgi   

0 yorum:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets