25 Eylül 2014 Perşembe

Yazıyla kendime terapi yaptım!

Yazarak sorunlarınızı çözebilir misiniz? Yazarak hayatınızda fark yaratabilir misiniz? Ben bunları deneyimledim ve yazarak sorunlarımı çözmeye, hayatımda değişim rüzgarlarını estirmeye başladım.

Yazıyla Terapi
İçinde pek çok yazarlık atölyesi barındıran Yazı Evi’nin yeni çalışmalarından biri olan Yazıyla Terapi’ye konuk olarak katıldım. Yazma eyleminin şifa gücüne dayanan çalışmanın amacını yazarak iç dünyamızla iletişim kurmak olarak özetleyebilirim. Ben bu çalışma sonunda diğer yönlerimi tanıdım, onlara kişilik kazandırdım ve onlarla yazarak nasıl iletişim kurulacağını öğrendim.

Sol elle yazmak ne zormuş
Çalışmada beni en çok şaşırtan ve heyecanlandıran alıştırma sağ el sol el alıştırması oldu. Önce sağ elle yani en çok kullandığımız elle içimdeki diğer kişiliğe yazarak sorular sordum, sol elle soru sorduğum kişilik cevap verdi. Bu arada kullanmadığını elle yazmak gerçekten çok zor. Yazarken kendimi ilkokulda yazmayı yeni öğrenen bir çocuk gibi hissettim. Bu çalışma içimde beni engelleyen, sorun yaratan ve hayatımdaki kararlara muhalefet eden parçamla müzakere etme şansını verdi.

Artık iç seslerimin bir kişiliği var!
Pek çok eğlenceli alıştırma yaptık, her alıştırma iç dünyamda yaşayan aslında kendim sandığım ama sadece benim bir parçam olan, benimle yolculuk eden, aldığım kararlarda, mutsuzluğumda payı olan diğer parçalarımla konuşma, iletişim kurma imkanını verdi. Yani hayatımda sorun yaratan, bana muhalefet eden seslerin bir kişiliği var artık. Şimdi onlarla yazarak konuşuyor ve onların kaygılarını dinleyip, onlarla müzakere edip sorunlarımı çözüyorum.

Haftalık bir çalışma olan ve çarşamba günleri Yazı Evi’nde Yeşim Cimcoz rehberliğinde yapılan Yazıyla Terapi çalışması 2 saat sürüyor. Siz de kendinizi keşfetmek, mutsuzluğunuza, sorunlarınıza yazarak çözüm bulmak istiyorsanız bu çalışmaya mutlaka katılın. 

Atölye bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets